• Re: Overleden Rob grobben

    From Julian Troost@21:1/5 to All on Thu Nov 18 15:27:30 2021
    Op vrijdag 19 november 2021 om 00:24:00 UTC+1 schreef Julian Troost:
    Rob grobben is al overleden afgelopen jaar 2009

    Ik krijgt net een melding binnen van de Gmail dat Rob grobben overleden is al jaren geleden in 2009 al gebeurd

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Julian Troost@21:1/5 to All on Thu Nov 18 15:23:58 2021
    Rob grobben is al overleden afgelopen jaar 2009

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Verdier Muriel Odile@21:1/5 to All on Sat Nov 20 04:34:46 2021
    Hallo
    Mijn excuses voor deze inbraak, mijn naam is mevrouw Verdier Muriel Odile van Zwitserse afkomst.
    Ik moest op deze manier contact met je opnemen omdat ik iets heel belangrijks wilde doen.
    Het zal u een beetje verdacht lijken, hoewel het waar is dat u mij niet kent en ik u ook niet.
    Ik heb keelkanker die terminaal is, zoals ik u heb verteld, mijn behandelend arts heeft me zojuist laten weten dat mijn dagen geteld zijn vanwege mijn verslechterde gezondheidstoestand. Volgens wat de dokter me heeft uitgelegd, nestelt zich momenteel een
    bal in mijn hersenkooi, ik heb deze ziekte al meer dan 6 jaar.
    Ik ben weduwnaar en heb geen kinderen.
    Ik ben van plan al mijn eigendommen te schenken.
    Ik ben de eigenaar van een importbedrijf voor rode olie in Frankrijk, Finland, België, Italië, Zwitserland
    Ik heb momenteel in mijn persoonlijke account; het bedrag van 2.750.500 € dat ik had gehouden voor een bouwproject.
    Maar ik zou u dankbaar zijn om u dit geld te geven dat u kan helpen in uw bedrijf, om ook in uw eigen naam een project uit te voeren dat het belangrijkst voor u is, ik smeek u om mijn aanbod te overwegen omdat het een donatie is. ik aan jou.
    Ik heb veel pijn en ben erg bang, kan 's nachts of overdag nauwelijks slapen omdat ik niet wil sterven zonder al dit geld te hebben gedoneerd, anders zou ik het zonde vinden. Neem zo snel mogelijk contact met mij op als u akkoord gaat met mijn aanbod.
    Moge de vrede en barmhartigheid van God met u zijn.
    Moge geluk en vrede met jou en je familie zijn.
    Moge God u zegenen en danken voor uw gebeden.
    Bedankt voor het beantwoorden van mij

    Verdier Muriel O.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)