• Nieuwe berichten

    From Georgina van Adrichem-Gijselhart@21:1/5 to All on Tue Oct 12 02:31:19 2021
    Beste mensen,
    ik kan vanaf 29 sept. geen berichten meer lezen van jullie, ik had vroeger een ander adres gekregen maar jammer genoeg heb ik dit niet meer, kunnen jullie hiermee mij helpen, want ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Alvast heel hartelijk dank hiervoor

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Enno Borgsteede@21:1/5 to All on Tue Oct 12 15:06:29 2021
    Op 12-10-2021 om 11:31 schreef Georgina van Adrichem-Gijselhart:
    Beste mensen,
    ik kan vanaf 29 sept. geen berichten meer lezen van jullie, ik had vroeger een ander adres gekregen maar jammer genoeg heb ik dit niet meer, kunnen jullie hiermee mij helpen, want ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Alvast heel hartelijk dank
    hiervoor


    Ik zie zelf ook geen nieuwe berichten, althans niets meer van online-begraafplaatsen, en ook niets meer van online-familieberichten, maar ik weet ook dat de eigenaar ook al had aangekondigd dat die zou stoppen, en dat je op de site(s) altijd een
    abonnement op naam kan nemen.

    Ik heb na 29 september nog wel een paar ongewenste berichten gezien. Heb jij die ook ontvangen?

    Ik kijk zelf bij problemen even bij Google Groups:

    https://groups.google.com/g/soc.genealogy.benelux

    En wat ik daar zie bevestigt wat ik in mijn usenet software zie, in Thunderbird.

    Heb je hier wat aan?

    groetjes,

    Enno

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Yolanda van Nieuwkoop@21:1/5 to All on Fri Nov 5 03:12:59 2021
    Ik kijk altijd online, zie het zelfde. Spam vnl.
    Dank Enno voor verwijzen naar abonnement op onlinebegraafplaatsen,
    Yolanda

    Op dinsdag 12 oktober 2021 om 15:06:31 UTC+2 schreef Enno Borgsteede:
    Op 12-10-2021 om 11:31 schreef Georgina van Adrichem-Gijselhart:
    Beste mensen,
    ik kan vanaf 29 sept. geen berichten meer lezen van jullie, ik had vroeger een ander adres gekregen maar jammer genoeg heb ik dit niet meer, kunnen jullie hiermee mij helpen, want ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Alvast heel hartelijk dank
    hiervoor

    Ik zie zelf ook geen nieuwe berichten, althans niets meer van online-begraafplaatsen, en ook niets meer van online-familieberichten, maar ik weet ook dat de eigenaar ook al had aangekondigd dat die zou stoppen, en dat je op de site(s) altijd een
    abonnement op naam kan nemen.

    Ik heb na 29 september nog wel een paar ongewenste berichten gezien. Heb jij die ook ontvangen?

    Ik kijk zelf bij problemen even bij Google Groups:

    https://groups.google.com/g/soc.genealogy.benelux

    En wat ik daar zie bevestigt wat ik in mijn usenet software zie, in Thunderbird.

    Heb je hier wat aan?

    groetjes,

    Enno
    Ik kijk

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)