• betreft mijn vader die daar Krijgsgevangene was

    From Monique Aerts@21:1/5 to All on Tue Aug 31 16:03:31 2021
    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen waar ik verdere inlichtingen kan krijgen over mijn vader in in Stalag XVII B krijgsgevengene was en later moest gaan werken bij de boeren?
    Graag zo vlug mogelijk antwoord daar ik in oktober een lezing moet geven over dit onderwerp aangaande mijn vader.
    Mijn vaders naam is AERTS Johannes Martinus geboren te Ravels op 15.09.1919 Vriendelijke groeten en bedankt op voorhand;

    Aerts Monique

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Herman van der Woude@21:1/5 to All on Wed Sep 1 10:31:53 2021
    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen waar ik verdere inlichtingen kan krijgen over mijn vader in in Stalag XVII B krijgsgevengene was en later moest gaan werken bij de boeren? Graag zo vlug mogelijk antwoord daar ik in oktober een lezing moet geven over dit onderwerp aangaande mijn vader. Mijn vaders naam is AERTS Johannes Martinus geboren te Ravels op 15.09.1919 Vriendelijke groeten en bedankt op voorhand;

    Aerts Monique

    Beste Monique,

    U zou eens contact kunnen opnemen met het Belgische Rode Kruis,
    aannemende dat uw vader de Belgische nationaliteit had (ten tijde van
    WOII). U kunt ook contact zoeken met de Suchdienst des Internationalen
    Roten Kreuz in Arolsen, Duitsland.

    --
    Met vriendelijke groet,
    Herman van der Woude

    --
    Deze e-mail is gecontroleerd op virussen door AVG.
    http://www.avg.com

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Enno Borgsteede@21:1/5 to All on Sun Sep 5 12:03:31 2021
    Op 01-09-2021 om 01:03 schreef Monique Aerts:
    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen waar ik verdere inlichtingen kan krijgen over mijn vader in in Stalag XVII B krijgsgevengene was en later moest gaan werken bij de boeren?
    Graag zo vlug mogelijk antwoord daar ik in oktober een lezing moet geven over dit onderwerp aangaande mijn vader.
    Mijn vaders naam is AERTS Johannes Martinus geboren te Ravels op 15.09.1919 Vriendelijke groeten en bedankt op voorhand;

    Aerts Monique

    Ik denk dat je op Facebook sneller antwoord vindt.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)