• Xeeb Xyooj

From beemouachaofa@earthlink.net@21:1/5 to All on Fri May 5 14:43:09 2017
    In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

--- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Vaj Ncuab@21:1/5 to beemou...@earthlink.net on Wed May 10 18:29:05 2017
    On Friday, May 5, 2017 at 4:43:10 PM UTC-5, beemou...@earthlink.net wrote:
    In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

Kwvntxawg Mouabee Chaofa;

Koj yeej paub zoo lawm hais tias Koom Haum Hmoob Teb Chaws register tsis legal, tsis muaj Federal thiab State ID's, tsis muaj bylaw, tsis muaj board directors, tsis muaj tus financial officer los tuav 1.3 million nyiaj. Hmoob Teb Chaws yeej muaj hom
    phiaj xav kom Hmoob muaj haiv, muaj cov kub siab thiab mob siab heev tiag, tabsi kanmuang nyob USA yuav tsum khiav kom raug cai. Yog tsis raug cai yuav tsum rau hlob xwb.

Thaum Rog Phi Ba (Rog Vwm) or Rog Paj Cai (1919-1921), Hmoob yeej ua muaj ceem kawg tabsi thaum kawg Yawg Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis saib lub Xeev Xieng Khouang yog tus xaj tub rog mus tua Paj Cai Vwj thiab Lauj Soob Ntxawg lawv swb.
    1971 Saub Ntxoov Lis Yaj lawv kuj ua heev hlo nyob Houei Ka Ning, vim li no Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander thiaj xaj T-28s mus bombs.

Federal Government yog tus ntes Xeeb thab Foob Xeeb. Keeb Thawj Xeeb rooj plaub yawg twb swb lawm, Monday May 15, 2017 yog Hnub uas luag yuav teem txim rau Keeb Thawj Xeeb. Yog tias yawg raug kawm lawm tiag ces kuv Hmoob Teb Chaws nrhiav lwm txoj haus
    kev nawb mog. Ntshai Federal tseem yuav hlob Hmoob Teb Chaws thiab.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Moghlub@21:1/5 to All on Thu May 11 17:28:31 2017
    Nyob zoo Vaajncuab,

Yog le koj has lawm os... Ua tsaug nawb..

m

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Mojtuam@21:1/5 to All on Fri May 12 04:53:50 2017
    Bee,

You are well aware of Seng’s scam. In fact, you were one of the original persons to lure Seng into it. The law is the law. Whether it’s Seng, you or anyone else, you can’t get away with this kind of scam.

On the other hands, I was right all along. I have said in the beginning when Seng was initially arrested that Steve Vang Moua has struck a deal with the FBI to be their key witness to testify against Seng. Now we know it’s true as I said. The FBI
    paid airfare for Steve Vang Moua to come to St. Paul twice. The first trip was in June 2016 to sign the Affidavit to indict Seng. The second trip was to testify in the trial.

I was also right that you were hiding and would never come out. Where were you? You were nowhere to be found since Seng's arrest. And still nowhere to be found today except sneaking into this forum once in a while then getting out quietly without
    trace. If you are so support of Seng, why hiding? Why so chicken? I know why you are hiding. It’s simply because you are as guilty as Seng and don’t want to be caught. That’s why.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From unkown@21:1/5 to beemou...@earthlink.net on Fri May 12 12:06:11 2017
    On Friday, May 5, 2017 at 5:43:10 PM UTC-4, beemou...@earthlink.net wrote:

Txhob muab Xeeb Xyooj lus kaw dawb dawb xwb, thiab muab nws tua, nruab hnub tso Xeeb Xyoob los khaws kib nyiab ncig ST. Paul los them nws cov mov, thiab qhov chaw pw rau hauv tsev laj cuj os.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From xlor72@gmail.com@21:1/5 to All on Thu Jun 15 19:48:24 2017
    Xav hnov xov txog Xeeb Xyooj. Ua li cas lawm.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Vaj Ncuab@21:1/5 to xlo...@gmail.com on Sat Jun 17 04:41:52 2017
    On Thursday, June 15, 2017 at 9:48:24 PM UTC-5, xlo...@gmail.com wrote:
    Xav hnov xov txog Xeeb Xyooj. Ua li cas lawm.

Xlo...;

Tham txog ntawm yawg hlob Keeb Thawj Xeeb Xyooj ces yawg yeej tseem raug kaw nyob hauv County Jail.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Mojtuam@21:1/5 to All on Mon Jun 19 10:14:30 2017
    Seng Xiong is currently locked out in Sherburne County jail in Minnesota. To my knowledge, July 10, 2017 Seng is scheduled to be brought back to court for sentencing. For state laws, Seng could get up to 20 years in prison for wire and mail fraud.
    However, federal laws are little bit different. My guess is that Seng will get at least 5 years in prison and may get out of prison within 3 years with good behavior. Will wait and see.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to Vaj Ncuab on Tue Nov 7 04:15:03 2017
    On Wednesday, May 10, 2017 at 8:29:06 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Koj yeej paub zoo lawm hais tias Koom Haum Hmoob Teb Chaws register tsis legal, tsis muaj Federal thiab State ID's, tsis muaj bylaw, tsis muaj board directors, tsis muaj tus financial officer los tuav 1.3 million nyiaj. Hmoob Teb Chaws yeej muaj hom
    phiaj xav kom Hmoob muaj haiv, muaj cov kub siab thiab mob siab heev tiag, tabsi kanmuang nyob USA yuav tsum khiav kom raug cai. Yog tsis raug cai yuav tsum rau hlob xwb.

Thaum Rog Phi Ba (Rog Vwm) or Rog Paj Cai (1919-1921), Hmoob yeej ua muaj ceem kawg tabsi thaum kawg Yawg Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis saib lub Xeev Xieng Khouang yog tus xaj tub rog mus tua Paj Cai Vwj thiab Lauj Soob Ntxawg lawv
    swb. 1971 Saub Ntxoov Lis Yaj lawv kuj ua heev hlo nyob Houei Ka Ning, vim li no Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander thiaj xaj T-28s mus bombs.

Federal Government yog tus ntes Xeeb thab Foob Xeeb. Keeb Thawj Xeeb rooj plaub yawg twb swb lawm, Monday May 15, 2017 yog Hnub uas luag yuav teem txim rau Keeb Thawj Xeeb. Yog tias yawg raug kawm lawm tiag ces kuv Hmoob Teb Chaws nrhiav lwm txoj
    haus kev nawb mog. Ntshai Federal tseem yuav hlob Hmoob Teb Chaws thiab.

Mr. Vajncua you are loss Hmong National security, Seng Xiong did the right thing.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to beemou...@earthlink.net on Tue Nov 7 04:10:03 2017

Yes, you are correct Mr. Bee Moua.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to Mojtuam on Tue Nov 7 04:25:59 2017
    On Friday, May 12, 2017 at 6:53:51 AM UTC-5, Mojtuam wrote:
    Bee,

You are well aware of Seng’s scam. In fact, you were one of the original persons to lure Seng into it. The law is the law. Whether it’s Seng, you or anyone else, you can’t get away with this kind of scam.

On the other hands, I was right all along. I have said in the beginning when Seng was initially arrested that Steve Vang Moua has struck a deal with the FBI to be their key witness to testify against Seng. Now we know it’s true as I said. The FBI
    paid airfare for Steve Vang Moua to come to St. Paul twice. The first trip was in June 2016 to sign the Affidavit to indict Seng. The second trip was to testify in the trial.

I was also right that you were hiding and would never come out. Where were you? You were nowhere to be found since Seng's arrest. And still nowhere to be found today except sneaking into this forum once in a while then getting out quietly without
    trace. If you are so support of Seng, why hiding? Why so chicken? I know why you are hiding. It’s simply because you are as guilty as Seng and don’t want to be caught. That’s why.

Nej txhua tus mas lam tuaj nyob teb chaws meskas xwb nej cov qhov muag dig tas, tsis tas mus kawm ntawv li os, kuv yuav cim nej cia yog muaj teb chaws hnub twg no nej yuav hais li cas?

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to Mojtuam on Tue Nov 7 04:23:00 2017
    Bee,

I think you and your guys don't know not thing about Hmong national security man.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to All on Tue Nov 7 04:31:38 2017
    T24gU2F0dXJkYXksIEp1bmUgMTcsIDIwMTcgYXQgNjo0MTo1MyBBTSBVVEMtNSwgVmFqIE5jdWFi IHdyb3RlOg0KPiBPbiBUaHVyc2RheSwgSnVuZSAxNSwgMjAxNyBhdCA5OjQ4OjI0IFBNIFVUQy01 LCB4bG8uLi5AZ21haWwuY29tIHdyb3RlOg0KPiA+IFhhdiBobm92IHhvdiB0eG9nIFhlZWIgWHlv b2ouICBVYSBsaSBjYXMgbGF3bS4NCj4gDQo+IFhsby4uLjsNCj4gDQo+IA0KPiBUaGFtIHR4b2cg bnRhd20geWF3ZyBobG9iIEtlZWIgVGhhd2ogWGVlYiBYeW9vaiBjZXMgeWF3ZyB5ZWVqIHRzZWVt IHJhdWcga2F3IG55b2IgaGF1diBDb3VudHkgSmFpbC4NCg0KSGFoYWhhIHRzaXMgcGF1YiB0eG9n IGxpLCBpYiB0dXMgbmVlZyByYXVnIHR4aW0gbHVhZyB0dXMgdHNvb20gaG9vdiBwb3MgcHViIGhh aXMgbHVzIGxpIHhlZWIgaGFpcyBudGF3ZCwgdHVzIG5lZWcgcmF1ZyBrYXcgaGFpcyB0c2lzIHRh dSBsdXMgdHNoYWogMTAgbmFzIHRoaXMgbmF2LCBYZWViIFh5b29qIGhhaXMgbHVzIHRzaGVlaiDg uorgurvgu4jguqfgu4LguqHguofguoHgu43gu4jgu4TgupTgu4ngu4DgupTgu4gg4LqX4LuI4Lqy 4LqZ4Lqa4LuN4LuI4Lqu4Lq54LuJ4LqB4Lq94LuI4Lqn4LqB4Lqx4Lqa4LuA4Lqu4Lq34Lqt4LqH 4LqE4Lq74LqW4Lq34LuI4LqB4LuC4LqX4LqU4LqI4Lqx4LqB4LuA4Lqh4Lqx4LqULg==

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From tshajkoobyagg@gmail.com@21:1/5 to Mojtuam on Tue Nov 7 04:39:01 2017
    On Monday, June 19, 2017 at 12:14:32 PM UTC-5, Mojtuam wrote:
    Seng Xiong is currently locked out in Sherburne County jail in Minnesota. To my knowledge, July 10, 2017 Seng is scheduled to be brought back to court for sentencing. For state laws, Seng could get up to 20 years in prison for wire and mail fraud.
    However, federal laws are little bit different. My guess is that Seng will get at least 5 years in prison and may get out of prison within 3 years with good behavior. Will wait and see.

Oh! your guys very smart person....Be Careful About Judging Others

Don’t judge other people, and you will not be judged. 2 You you will judge in the same way that you judged others. And the forgiveness you give to others will be given to you.
    3 “ Why do you notice the little piece of dust that is in your brother’s eye, but you don’t notice the big piece of wood that is in your own eye? 4 Why do you say to your brother, ‘Let me take the little piece of dust out of your eye? Look at
    your self first! You still have that big piece of wood in your own eye. 5 You are a hypocrite! First, take the wood out of your own eye. Then you will see clearly enough to take the dust out of your brother’s eye.
    6 “Don’t give holy things to dogs. Don’t throw your pearls before pigs. Pigs will only trample on them. And the dogs will only turn to attack you.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Mojtuam@21:1/5 to tshajk...@gmail.com on Tue Nov 7 08:26:13 2017
    On Tuesday, November 7, 2017 at 6:39:01 AM UTC-6, tshajk...@gmail.com wrote:
    On Monday, June 19, 2017 at 12:14:32 PM UTC-5, Mojtuam wrote:

Oh! your guys very smart person....Be Careful About Judging Others

Don’t judge other people, and you will not be judged. 2 You you will judge in the same way that you judged others. And the forgiveness you give to others will be given to you.
    3 “ Why do you notice the little piece of dust that is in your brother’s eye, but you don’t notice the big piece of wood that is in your own eye? 4 Why do you say to your brother, ‘Let me take the little piece of dust out of your eye? Look at
    your self first! You still have that big piece of wood in your own eye. 5 You are a hypocrite! First, take the wood out of your own eye. Then you will see clearly enough to take the dust out of your brother’s eye.
    6 “Don’t give holy things to dogs. Don’t throw your pearls before pigs. Pigs will only trample on them. And the dogs will only turn to attack you.

Mr. Tshaj, I never judged. I wrote my prediction according to the law. Was I right or wrong? I wrote that Seng would get a least 5 years in prison. The court gave him 87 months or 7 years and 3 months.

Sounds like you are one of Seng’s followers. Remember that FBI and local law enforcement have not finished with you guys. They are still watching you guys very closely. Any wrong move will get some of you to join Seng. The next guy I predict that
    will join Seng will be Moua Dao (Muas Ntaub) if you guys don’t stop this scam mission.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Vaj Ncuab@21:1/5 to tshajk...@gmail.com on Thu Nov 9 18:41:20 2017
    On Tuesday, November 7, 2017 at 6:15:04 AM UTC-6, tshajk...@gmail.com wrote:
    On Wednesday, May 10, 2017 at 8:29:06 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Thaum Rog Phi Ba (Rog Vwm) or Rog Paj Cai (1919-1921), Hmoob yeej ua muaj ceem kawg tabsi thaum kawg Yawg Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis saib lub Xeev Xieng Khouang yog tus xaj tub rog mus tua Paj Cai Vwj thiab Lauj Soob Ntxawg lawv
    swb. 1971 Saub Ntxoov Lis Yaj lawv kuj ua heev hlo nyob Houei Ka Ning, vim li no Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander thiaj xaj T-28s mus bombs.

Federal Government yog tus ntes Xeeb thab Foob Xeeb. Keeb Thawj Xeeb rooj plaub yawg twb swb lawm, Monday May 15, 2017 yog Hnub uas luag yuav teem txim rau Keeb Thawj Xeeb. Yog tias yawg raug kawm lawm tiag ces kuv Hmoob Teb Chaws nrhiav lwm txoj
    haus kev nawb mog. Ntshai Federal tseem yuav hlob Hmoob Teb Chaws thiab.

Mr. Vajncua you are loss Hmong National security, Seng Xiong did the right thing.

Tijlaug Yajtshajkoob;

Zoo siab uas koj rov tshwm tuaj. Yes, koj yeej paub zoo lawm tias rooj teb no (USA) yuav ua ib lub Koom Haum los yuav tsum muaj ntaub muaj ntawv, yuav ua ib lub small business los yuav tsum muaj ntaub muaj tawv, yuav tsa ib lub Church los yuav tsum tau
    ntaub ntawv tso cai. Hmoob Teb Chaws puas muaj state ID?, Puas muaj Federal ID? Puas muaj bylaw, puas muaj board Directors? Puas muaj muaj tus Financial Officer? No, vim tsis muaj, vim 1.7 million nyiaj nyob Keeb Thawj Xeeb tus personal account es
    yawg thiaj mag hlob.

The FBI, US Secret Service, Minnesota Financial Crimes Task Force, St. Paul Police Department & Appleton Police Department yog cov soj Keeb Thawj Xeeb. US Attorney Andrew M. Luger & US Attorney Gregory G. Brooker yog Federal Government 2 tug Kwv Lijchoj
    uas hais Keeb Thawj Xeeb case. US District Jude Susan Nelson yog tus phuas txim kaws Keeb Thawj Xeeb 87 lub hli, thiab kom Keeb Thawj Xeeb thim 1.2 million nyiaj rov qab.

Hmoob Teb Chaws muaj 2 tug yeeb ncuab, yog li yuav ua kanmuang yuav tsum ntse me ntsis. Vim tsis ceev faj es Keeb Thawj Xeeb thiaj raug ntes. Vim tsis ceeb faj es Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis uas saib Xeev Xieng Khouang yog tus tua
    cov Rog Phim Npab (Rog Paj Cai). Vim tsis ceev faj es Niam Ntawv Yaj Soob Lwj thiab Saub Ntxoov Lis thiaj raug Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander tua thiab bombs.

Kuv me tijlaug Yajtshajkoob thiab kwv ntxawg Mouabee Chaofa (Hmoob Teb Chaws) kav tsij nrhiav dua ib tug thawj coj tshiab los coj Hmoob Teb Chaws kom ciaj HAIV. Keeb Thawj Xeeb yuav nyob txim 7 lub xyoo tom ntej, yuav nyob probation 3 lub xyoo thiab
    luag (Federal) tseem muaj condition ntaus yam rau Keeb Thawj Xeeb.

--- SoupGate-Win32 v1.05
  • From Vaj Ncuab@21:1/5 to tshajk...@gmail.com on Fri Nov 10 17:01:53 2017
    On Tuesday, November 7, 2017 at 6:23:00 AM UTC-6, tshajk...@gmail.com wrote:
    Bee,

On the other hands, I was right all along. I have said in the beginning when Seng was initially arrested that Steve Vang Moua has struck a deal with the FBI to be their key witness to testify against Seng. Now we know it’s true as I said. The
    FBI paid airfare for Steve Vang Moua to come to St. Paul twice. The first trip was in June 2016 to sign the Affidavit to indict Seng. The second trip was to testify in the trial.

I think you and your guys don't know not thing about Hmong national security man.

Tijlaug Yajtshajkoob;

Rau rau siab ua saib kwv ntxawg Mouabee Chaofa nej puas muaj teb muaj chaws, yog muaj ces koj ua kiag Huab Tais Hmong (King of Hmoob Teb Chaws) ho Mouabee Chaofa ua kiag Prime Minister nawb. Kuv ces thaum chiv thawj kuv twb tsis nrog Saub Nyiaj Pov
    thiab Naikonn Nkias Pov lawv vwm nyob Pha Gnu ces kuv yuav tsis nrog nej ua ib txoj haujlwm twg, txawm yog ntxuav tsev los kuv yuav tsis nrog nej sib txeeb.

Nco ntsoov Nplog (LPRD) yog member of UN, leej twg thiaj muaj cai yuav muab Nplog daim av faib? Suav (People's Republic of China) yog Permanent Members of the Security Council (UN) leej twg thiaj muaj cai yuav muab Suav daim av faib? Hmoob roj tsis rog
    nqaij tsis ntuag mas tsis lam nrog luag mauj teb muaj chaws. Nyuam qhua pib xwb twb sib tog lawm es yuav ua cas thiaj tau noj?

Keeb Thawj Xeeb, Npuag Yaj, Txiv Yawg Ntxhws Steve Vang Moua thiab Neej Zoo yog ib pab, hais tib yam lus, kwv tib tug chij thiab hnav tib cev khaub ncaws es twb tsis sib haum. Thaum peb khiav rog los nrog nej nyob Pas Qav (1970) Capt. Bounsom tua Maj.
    Khammanh (the GB 208B) tuag, vim Bounsom xav txeeb Khammanh tus nom (GB 208B Commander). Yog Mouabee Chaofa thiab Npuag Yaj nej tsis kub siab es Txiv Yawg Ntxhw Steve Vang Moua tiab Neej Zoo nkawd yuav tau ua 2 tug loj nawb.

--- SoupGate-Win32 v1.05