• Re: (deb-cat) Escriptori predeterminat: Mate

    From Joan Baptista@21:1/5 to All on Thu May 25 09:40:01 2023
    Bon dia, Narcis.

    Aquesta setmana he provat Debian 12 amb VirtualBox, i m'està agradant molt.

    Responc a les teves 2 preguntes, com puc, ara que puc:

    1. Que no vengui teclats catalans en cap part del món (igual que tampoc els venen d'altres idiomes) NO vol dir que els sistemes operatius i les distribucions GNU/Linux no hagin d'oferir (com fa décades que ho fan, la
    major part de Linux i altres sistemes operarius privatius/de pagament) s'equivoquin quan ofereixen la possibilitat de que les tecles d'aquests
    teclats espanyols quedin assigandes amb els caràcters asciii que solem fer servir les persones catalanes.

    Disculpa si estaves fent un acudit sobre això ... ja veus que jo tinc un sentit del humor força diferent (millor o pitjor ... no ho se) que el teu 😅


    2. No recordo quina interfase gràfica oferia per defecte, però si
    instal.les, ho veuras. El que si et puc dir es que jo soc fan de interfases gràfiques lleugeres, vaig triar Xfce i em seguia oferint com sempre un munt d'opcions, entre les quals recordo MATE, LXDE, LXqt, Xfce, GNOME ... etc

    -

    El dj., 25 de maig 2023, 9:24, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

    Bon dia de nou;

    És possible que s'hagi escollit MATE com a escriptori predeterminat, recomanat o preseleccionat per aquesta propera versió 12 de Debian?

    Algú té referències sobre la tria?

    Gràcies.

    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.



    <div dir="auto">Bon dia, Narcis.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Aquesta setmana he provat Debian 12 amb VirtualBox, i m&#39;està agradant molt.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Responc a les teves 2 preguntes, com puc, ara que
    puc:</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">1. Que no vengui teclats catalans en cap part del món (igual que tampoc els venen d&#39;altres idiomes) NO vol dir que els sistemes operatius i les distribucions GNU/Linux no hagin d&#39;oferir (com fa
    décades que ho fan, la major part de Linux i altres sistemes operarius privatius/de pagament) s&#39;equivoquin quan ofereixen la possibilitat de que les tecles d&#39;aquests teclats espanyols quedin assigandes amb els caràcters asciii que solem fer
    servir les persones catalanes.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Disculpa si estaves fent un acudit sobre això ... ja veus que jo tinc un sentit del humor força diferent (millor o pitjor ... no ho se) que el teu 😅</div><div dir="auto"><
    </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">2. No recordo quina interfase gràfica oferia per defecte, però si instal.les, ho veuras. El que si et puc dir es que jo soc fan de interfases gràfiques lleugeres, vaig triar Xfce i em seguia oferint
    com sempre un munt d&#39;opcions, entre les quals recordo MATE, LXDE, LXqt, Xfce, GNOME ... etc</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">-  </div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">El dj., 25 de maig 2023, 9:24,
    Narcis Garcia &lt;<a href="mailto:debianlists@actiu.net">debianlists@actiu.net</a>&gt; va escriure:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Bon dia de nou;<br>

    És possible que s&#39;hagi escollit MATE com a escriptori predeterminat, <br> recomanat o preseleccionat per aquesta propera versió 12 de Debian?<br>

    Algú té referències sobre la tria?<br>

    Gràcies.<br>

    -- <br>

    Narcis Garcia<br>

    __________<br>
    I&#39;m using this dedicated address because personal addresses aren&#39;t <br> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator <br> should fix this against automated addresses collectors.<br>

    </blockquote></div>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Thu May 25 09:30:01 2023
    Bon dia de nou;

    És possible que s'hagi escollit MATE com a escriptori predeterminat,
    recomanat o preseleccionat per aquesta propera versió 12 de Debian?

    Algú té referències sobre la tria?

    Gràcies.

    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)