• Re: pregunta sobre telefon i s.o. offtopic

    From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Fri Jan 13 15:10:01 2023
    Aquí hi ha algunes referències:
    www.gilug.org/mobils
    (el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)

    I aquí una guia antiga: https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod



    El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:
    Bon dia,
    escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
    El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
    Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu
    com k9 mail( per dir el que uso), i a banda d'això,també si sabeu
    d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅. Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme
    de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
    Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la
    mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una
    imatge que no es la que du.
    Gràcies per tot i perdó per l'offtopic

    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Marcfp Riseup@21:1/5 to All on Fri Jan 13 14:40:01 2023
    ------VUYT6HVUCMYLEJ8ILB8F3PA633PZPV
    Content-Type: text/plain;
    charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

    Bon dia,
    escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
    El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
    Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso), i
    a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.
    Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
    Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un telefon una imatge que no es la que du.
    Gràcies per tot i perdó per l'offtopic

    ------VUYT6HVUCMYLEJ8ILB8F3PA633PZPV
    Content-Type: text/html;
    charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

    <!DOCTYPE html><html><body>Bon dia,<br>escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.<br>El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.<br>Si vull canviar, és per posar un
    sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso), i a banda d'això,també si sabeu d'
    algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.<br>Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)<br>Escric aquí ja que he trobat
    manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una imatge que no es la que du.<br>Gràcies per tot i perdó per l'offtopic<br></body></html>
    ------VUYT6HVUCMYLEJ8ILB8F3PA633PZPV--

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Marcfp Gmail@21:1/5 to All on Sat Jan 14 08:30:01 2023
    vaig responen sl cos del correu.

    El 13 de gener de 2023 15:08:07 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
    Aquí hi ha algunes referències:
    www.gilug.org/mobils

    Aquí no hi trobo el model que tinc.

    (el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)
    👍

    I aquí una guia antiga: >https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod
    Gràcies, busco quelcom per a usuaris més inexperts en el tema.
    La cerca continua.




    El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:
    Bon dia,
    escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
    El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
    Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso),
    i a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.
    Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
    Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una imatge que no es la que du.
    Gràcies per tot i perdó per l'offtopic


    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Sat Jan 14 10:20:02 2023
    El què t'he donat són pàgines amb els enllaços clau als sistemes
    operatius i guies.

    Salut.


    El 14/1/23 a les 8:22, Marcfp Gmail ha escrit:
    vaig responen sl cos del correu.

    El 13 de gener de 2023 15:08:07 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
    Aquí hi ha algunes referències:
    www.gilug.org/mobils

    Aquí no hi trobo el model que tinc.

    (el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)
    👍

    I aquí una guia antiga:
    https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod
    Gràcies, busco quelcom per a usuaris més inexperts en el tema.
    La cerca continua.




    El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:
    Bon dia,
    escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
    El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
    Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso)
    , i a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.
    Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
    Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una imatge que no es la que du.
    Gràcies per tot i perdó per l'offtopic



    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Marcfp Gmail@21:1/5 to All on Tue Jan 17 14:50:01 2023
    ------M5O6WSWMVR42KMB0FR3PTEBC8WANFG
    Content-Type: text/plain;
    charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

    si si...no dic el contrari!! 😅😅


    El 14 de gener de 2023 10:13:44 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
    El què t'he donat són pàgines amb els enllaços clau als sistemes operatius i guies.

    Salut.


    El 14/1/23 a les 8:22, Marcfp Gmail ha escrit:
    vaig responen sl cos del correu.

    El 13 de gener de 2023 15:08:07 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
    Aquí hi ha algunes referències:
    www.gilug.org/mobils

    Aquí no hi trobo el model que tinc.

    (el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)
    👍

    I aquí una guia antiga:
    https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod
    Gràcies, busco quelcom per a usuaris més inexperts en el tema.
    La cerca continua.




    El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:
    Bon dia,
    escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
    El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
    Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que
    uso), i a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.
    Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
    Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una imatge que no es la que du.
    Gràcies per tot i perdó per l'offtopic



    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.


    ------M5O6WSWMVR42KMB0FR3PTEBC8WANFG
    Content-Type: text/html;
    charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

    <html><head></head><body>si si...no dic el contrari!! 😅😅<br><br><br><div class="gmail_quote">El 14 de gener de 2023 10:13:44 CET, Narcis Garcia &lt;debianlists@actiu.net&gt; ha escrit:<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex;
    border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
    <pre dir="auto" class="k9mail">El què t'he donat són pàgines amb els enllaços clau als sistemes operatius i guies.<br><br>Salut.<br><br><br>El 14/1/23 a les 8:22, Marcfp Gmail ha escrit:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.
    8ex; border-left: 1px solid #729fcf; padding-left: 1ex;">vaig responen sl cos del correu.<br><br>El 13 de gener de 2023 15:08:07 CET, Narcis Garcia &lt;debianlists@actiu.net&gt; ha escrit:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.
    8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;">Aquí hi ha algunes referències:<br>www.gilug.org/mobils<br></blockquote><br>Aquí no hi trobo el model que tinc.<br><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-
    left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;">(el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)<br></blockquote>👍<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px
    solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"><br>I aquí una guia antiga:<br><a href="https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod">https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod</a><br></blockquote>Gràcies, busco quelcom per
    a usuaris més inexperts en el tema.<br>La cerca continua.<br> <br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #ad7fa8; padding-left: 1ex;"><br><br><br>El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:<br><
    blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #8ae234; padding-left: 1ex;">Bon dia,<br>escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.<br>El telefon és
    un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.<br>Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un
    gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso), i a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.<br>Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un
    telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)<br>Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un&nbsp; telefon una imatge que no es la que du.<br>Gràcies per tot i
    perdó per l'offtopic<br></blockquote><br></blockquote><br></blockquote><br></pre></blockquote></div></body></html>
    ------M5O6WSWMVR42KMB0FR3PTEBC8WANFG--

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)