• Accessos directes que han deixat de funcionar en actualitzar a bullseye

    From Moises@21:1/5 to All on Thu Sep 22 11:50:01 2022
    Bon dia llista

    Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d'explicar-me

    Faig servir 10 escriptoris i, per moure'm àgilment entre ells, he definir
    uns accessos directes:

    $ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to switch-to-workspace-1=['<Super>1']
    switch-to-workspace-10=['<Super>0']
    switch-to-workspace-2=['<Super>2']
    switch-to-workspace-3=['<Super>3']
    switch-to-workspace-4=['<Super>4']
    switch-to-workspace-5=['<Super>5']
    switch-to-workspace-6=['<Super>6']
    switch-to-workspace-7=['<Super>7']
    switch-to-workspace-8=['<Super>8']
    switch-to-workspace-9=['<Super>9']

    Així, per exemple, per passar a l'escriptori 2 només haig de fer <Super> + 2.

    De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian
    11, hi ha alguns que han deixat de funcionar. Concretament els
    corresponents als escriptoris 7, 8 i 9.

    He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense èxit.

    $ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9 move-to-corner-ne=['<Super>KP_9', '<Super>o'] move-to-workspace-9=['<Super><shift>9']
    switch-to-workspace-9=['<Super>9']

    També he provat en diferents equips i passa en tots ells

    Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.

    Mil gràcies per avançat

    Moisès

    <div dir="ltr"><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444">Bon dia llista</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><br></div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#
    444444">Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d&#39;explicar-me</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><br></div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444">Faig servir 10
    escriptoris i, per moure&#39;m àgilment entre ells, he definir uns accessos directes:</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><br></div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><pre><code>
    $ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to switch-to-workspace-1=[&#39;&lt;Super&gt;1&#39;] switch-to-workspace-10=[&#39;&lt;Super&gt;0&#39;] switch-to-workspace-2=[&#39;&lt;Super&gt;2&#39;] switch-to-workspace-3=[&#39;&lt;Super&gt;3&#39;] switch-to-workspace-4=[&#39;&lt;Super&gt;4&#39;] switch-to-workspace-5=[&#39;&lt;Super&gt;5&#39;] switch-to-workspace-6=[&#39;&lt;Super&gt;6&#39;] switch-to-workspace-7=[&#39;&lt;Super&gt;7&#39;] switch-to-workspace-8=[&#39;&lt;Super&gt;8&#39;] switch-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;9&#39;]</code></pre><pre>Així, per exemple, per passar a l&#39;escriptori 2 només haig de fer &lt;Super&gt; + 2. </pre><pre>De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian 11, hi ha alguns
    que han deixat de funcionar. Concretament els corresponents als escriptoris 7, 8 i 9.<br></pre><pre>He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense èxit.</pre><pre><code>$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9
    move-to-corner-ne=[&#39;&lt;Super&gt;KP_9&#39;, &#39;&lt;Super&gt;o&#39;] move-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;&lt;shift&gt;9&#39;] switch-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;9&#39;]</code></pre><pre>També he provat en diferents equips i passa en tots ells</pre><pre>Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.</pre><pre>Mil gràcies per avançat</pre><pre>Moisès</
    </div></div>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Thu Sep 22 12:40:01 2022
    A l'hora de cercar números, jo cercaria el 6.
    Perquè això que expliques s'assembla una mica al límit de les TTY, i
    potser doncs a Gnome s'ha establert algun límit (esperem que
    configurable), bé sigui del número de tecla per a les dreceres, o bé
    sigui de les àrees de treball (escriptoris) als quals es pot fer referència.

    Salut.

    El 22/9/22 a les 11:45, Moises ha escrit:
    Bon dia llista

    Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d'explicar-me

    Faig servir 10 escriptoris i, per moure'm àgilment entre ells, he
    definir uns accessos directes:

    |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to switch-to-workspace-1=['<Super>1'] switch-to-workspace-10=['<Super>0'] switch-to-workspace-2=['<Super>2'] switch-to-workspace-3=['<Super>3'] switch-to-workspace-4=['<Super>4'] switch-to-workspace-5=['<Super>5'] switch-to-workspace-6=['<Super>6'] switch-to-workspace-7=['<Super>7'] switch-to-workspace-8=['<Super>8'] switch-to-workspace-9=['<Super>9']|

    Així, per exemple, per passar a l'escriptori 2 només haig de fer <Super> + 2.

    De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian 11, hi ha alguns que han deixat de funcionar. Concretament els corresponents als escriptoris 7, 8 i 9.

    He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense èxit.

    |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9 move-to-corner-ne=['<Super>KP_9', '<Super>o'] move-to-workspace-9=['<Super><shift>9'] switch-to-workspace-9=['<Super>9']|

    També he provat en diferents equips i passa en tots ells

    Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.

    Mil gràcies per avançat

    Moisès


    --


    __________
    I'm using this express-made address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Moises@21:1/5 to All on Thu Sep 22 13:40:01 2022
    Moltes gràcies, Xavier

    També sospito que és un problema amb gnome. Em temo que no em veig
    passant-me a kde de moment (encara que segur que va genial), així que em
    toca seguir investigant

    Missatge de Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> del dia
    dj., 22 de set. 2022 a les 13:17:

    Bon dia a tothom,

    Jo faig servir el cuc-llibreter amb Plasma-KDE, que te el kwin amb 20 escriptoris predefinits, habitualment treballo sols amb sis i no he tingut mai cap problema a l'hora d'assignar-los les dreceres ja que l'entorn
    gràfic m'avisa si tinc un conflicte quan les assigno.

    Ara mateix he activat tres escriptoris mes i els hi he assignat les
    dreceres Ctrl+[Número de l'escriptori] i tots nou em funcionen perfectament.

    Crec que si hi ha un problema pot ser mes aviat del gnome.

    --
    Xavier De Yzaguirre
    xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com



    <div dir="ltr"><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444">Moltes gràcies, Xavier</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><br></div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;
    color:#444444">També sospito que és un problema amb gnome. Em temo que no em veig passant-me a kde de moment (encara que segur que va genial), així que em toca seguir investigant</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_
    attr">Missatge de Xavier De Yzaguirre i Maura &lt;<a href="mailto:xdeyzaguirre@gmail.com">xdeyzaguirre@gmail.com</a>&gt; del dia dj., 22 de set. 2022 a les 13:17:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px
    solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">




    <div bgcolor="#deddda">
    <p>Bon dia a tothom,</p>
    <p>Jo faig servir el cuc-llibreter amb Plasma-KDE, que te el kwin
    amb 20 escriptoris predefinits, habitualment treballo sols amb sis
    i no he tingut mai cap problema a l&#39;hora d&#39;assignar-los les
    dreceres ja que l&#39;entorn gràfic m&#39;avisa si tinc un conflicte  quan
    les assigno.</p>
    <p>Ara mateix he activat tres escriptoris mes i els hi he assignat
    les dreceres Ctrl+[Número de l&#39;escriptori] i tots nou em funcionen
    perfectament.</p>
    <p>Crec que si hi ha un problema pot ser mes aviat del gnome.<br>
    </p>
    <pre cols="72">--
    Xavier De Yzaguirre
    xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
    </pre>
    </div>

    </blockquote></div>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Moises@21:1/5 to All on Thu Sep 22 13:20:01 2022
    Moltes gràcies per la resposta, Narcís

    El cas és que el 6 sí funciona, com també el 10. Fins la versió 10 de Debian, havien funcionat sense problemes tots 10 accessos i, de fet, si
    faig <Super><shift>9 puc moure la finestra actual a l'espai 9, sense cap problema.


    Missatge de Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> del dia dj., 22 de set.
    2022 a les 12:37:

    A l'hora de cercar números, jo cercaria el 6.
    Perquè això que expliques s'assembla una mica al límit de les TTY, i potser doncs a Gnome s'ha establert algun límit (esperem que
    configurable), bé sigui del número de tecla per a les dreceres, o bé
    sigui de les àrees de treball (escriptoris) als quals es pot fer referència.

    Salut.

    El 22/9/22 a les 11:45, Moises ha escrit:
    Bon dia llista

    Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d'explicar-me

    Faig servir 10 escriptoris i, per moure'm àgilment entre ells, he
    definir uns accessos directes:

    |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to switch-to-workspace-1=['<Super>1'] switch-to-workspace-10=['<Super>0'] switch-to-workspace-2=['<Super>2'] switch-to-workspace-3=['<Super>3'] switch-to-workspace-4=['<Super>4'] switch-to-workspace-5=['<Super>5'] switch-to-workspace-6=['<Super>6'] switch-to-workspace-7=['<Super>7'] switch-to-workspace-8=['<Super>8'] switch-to-workspace-9=['<Super>9']|

    Així, per exemple, per passar a l'escriptori 2 només haig de fer <Super>
    + 2.

    De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian 11,
    hi ha alguns que han deixat de funcionar. Concretament els corresponents
    als escriptoris 7, 8 i 9.

    He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense
    èxit.

    |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9 move-to-corner-ne=['<Super>KP_9', '<Super>o'] move-to-workspace-9=['<Super><shift>9']
    switch-to-workspace-9=['<Super>9']|

    També he provat en diferents equips i passa en tots ells

    Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.

    Mil gràcies per avançat

    Moisès


    --


    __________
    I'm using this express-made address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.



    <div dir="ltr"><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:rgb(68,68,68)">Moltes gràcies per la resposta, Narcís</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:rgb(68,68,68)"><br></div><div class="gmail_default"
    style="font-family:monospace;color:rgb(68,68,68)">El cas és que el 6 sí funciona, com també el 10. Fins la versió 10 de Debian, havien funcionat sense problemes tots 10 accessos i, de fet, si faig  &lt;Super&gt;&lt;shift&gt;9 puc moure la finestra
    actual a l&#39;espai 9, sense cap problema.</div><div class="gmail_default" style="font-family:monospace;color:#444444"><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Missatge de Narcis Garcia &lt;<a href="mailto:
    debianlists@actiu.net">debianlists@actiu.net</a>&gt; del dia dj., 22 de set. 2022 a les 12:37:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">A l&#39;hora de cercar nú
    meros, jo cercaria el 6.<br>
    Perquè això que expliques s&#39;assembla una mica al límit de les TTY, i <br>
    potser doncs a Gnome s&#39;ha establert algun límit (esperem que <br> configurable), bé sigui del número de tecla per a les dreceres, o bé <br> sigui de les àrees de treball (escriptoris) als quals es pot fer referència.<br>

    Salut.<br>

    El 22/9/22 a les 11:45, Moises ha escrit:<br>
    &gt; Bon dia llista<br>
    &gt; <br>
    &gt; Tinc un problema amb alguns accessos directes. Miro d&#39;explicar-me<br> &gt; <br>
    &gt; Faig servir 10 escriptoris i, per moure&#39;m àgilment entre ells, he <br>
    &gt; definir uns accessos directes:<br>
    &gt; <br>
    &gt; |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep switch-to <br> &gt; switch-to-workspace-1=[&#39;&lt;Super&gt;1&#39;] switch-to-workspace-10=[&#39;&lt;Super&gt;0&#39;] <br>
    &gt; switch-to-workspace-2=[&#39;&lt;Super&gt;2&#39;] switch-to-workspace-3=[&#39;&lt;Super&gt;3&#39;] <br>
    &gt; switch-to-workspace-4=[&#39;&lt;Super&gt;4&#39;] switch-to-workspace-5=[&#39;&lt;Super&gt;5&#39;] <br>
    &gt; switch-to-workspace-6=[&#39;&lt;Super&gt;6&#39;] switch-to-workspace-7=[&#39;&lt;Super&gt;7&#39;] <br>
    &gt; switch-to-workspace-8=[&#39;&lt;Super&gt;8&#39;] switch-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;9&#39;]|<br>
    &gt; <br>
    &gt; Així, per exemple, per passar a l&#39;escriptori 2 només haig de fer &lt;Super&gt; + 2.<br>
    &gt; <br>
    &gt; De fa anys que em funcionen sense problemes, però en passar a Debian 11, hi ha alguns que han deixat de funcionar. Concretament els corresponents als escriptoris 7, 8 i 9.<br>
    &gt; <br>
    &gt; He mirat de trobar possibles col·lisions amb aquesta combinació, sense èxit.<br>
    &gt; <br>
    &gt; |$ dconf dump /org/gnome/desktop/wm/keybindings/ | grep 9 <br>
    &gt; move-to-corner-ne=[&#39;&lt;Super&gt;KP_9&#39;, &#39;&lt;Super&gt;o&#39;] <br>
    &gt; move-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;&lt;shift&gt;9&#39;] switch-to-workspace-9=[&#39;&lt;Super&gt;9&#39;]|<br>
    &gt; <br>
    &gt; També he provat en diferents equips i passa en tots ells<br>
    &gt; <br>
    &gt; Us agrairia molt si em podeu orientar cap a on continuar cercant.<br>
    &gt; <br>
    &gt; Mil gràcies per avançat<br>
    &gt; <br>
    &gt; Moisès<br>
    &gt; <br>

    -- <br>


    __________<br>
    I&#39;m using this express-made address because personal addresses aren&#39;t<br>
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator<br> should fix this against automated addresses collectors.<br>

    </blockquote></div>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Xavier De Yzaguirre i Maura@21:1/5 to All on Thu Sep 22 13:20:01 2022
    This is a multi-part message in MIME format.
    Bon dia a tothom,

    Jo faig servir el cuc-llibreter amb Plasma-KDE, que te el kwin amb 20 escriptoris predefinits, habitualment treballo sols amb sis i no he
    tingut mai cap problema a l'hora d'assignar-los les dreceres ja que
    l'entorn gràfic m'avisa si tinc un conflicte  quan les assigno.

    Ara mateix he activat tres escriptoris mes i els hi he assignat les
    dreceres Ctrl+[Número de l'escriptori] i tots nou em funcionen perfectament.

    Crec que si hi ha un problema pot ser mes aviat del gnome.

    --
    Xavier De Yzaguirre
    xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

    <html>
    <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
    </head>
    <body text="#1c71d8" bgcolor="#deddda">
    <p>Bon dia a tothom,</p>
    <p>Jo faig servir el cuc-llibreter amb Plasma-KDE, que te el kwin
    amb 20 escriptoris predefinits, habitualment treballo sols amb sis
    i no he tingut mai cap problema a l'hora d'assignar-los les
    dreceres ja que l'entorn gràfic m'avisa si tinc un conflicte  quan
    les assigno.</p>
    <p>Ara mateix he activat tres escriptoris mes i els hi he assignat
    les dreceres Ctrl+[Número de l'escriptori] i tots nou em funcionen
    perfectament.</p>
    <p>Crec que si hi ha un problema pot ser mes aviat del gnome.<br>
    </p>
    <pre class="moz-signature" cols="72">--
    Xavier De Yzaguirre
    xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
    </pre>
    </body>
    </html>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)