• (deb-cat) Configurar frequencia de refresc de PackageKitD

    From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Thu Oct 28 09:40:02 2021
    Bon dia,

    Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit, un
    programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema de paquets, en el cas de Debian, APT.
    PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant actualitza
    el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar que
    hi ha actualitzacions disponibles.

    El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia veig
    l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que ho
    fes només cada quinze dies o un mes.
    He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura la freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?

    Gràcies.

    --

    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Vicen Rodriguez@21:1/5 to All on Fri Oct 29 18:20:01 2021
    Bon dia, Narcís:

    Crec que l'opció que cerques és a les preferències:

    https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png

    Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze dies.

    En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome,
    'Quant a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior
    dreta" -> Repositoris de programari -> Updates -> Automatically check
    for updates: Cada dos setmanes".

    Salut,

    Vicen


    El jue, 28-10-2021 a las 09:33 +0200, Narcis Garcia escribió:
    Bon dia,

    Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit, un programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema
    de
    paquets, en el cas de Debian, APT.
    PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant
    actualitza
    el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar
    que
    hi ha actualitzacions disponibles.

    El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia veig
    l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que
    ho
    fes només cada quinze dies o un mes.
    He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura
    la
    freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?

    Gràcies.



    <html><head></head><body><div>Bon dia, Narcís:</div><div><br></div><div>Crec que l'opció que cerques és a les preferències:</div><div><br></div><div><a href="https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png">https://packagekit.freedesktop.org/img/
    gpk-prefs.png</a></div><div><br></div><div>Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze dies.</div><div><br></div><div>En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome, 'Quant a -&gt; Actualitzacions de programari -&gt;
    "Menú de la part superior dreta" -&gt; Repositoris de programari -&gt; Updates -&gt; Automatically check for updates: Cada dos setmanes".</div><div><br></div><div>Salut,</div><div><br></div><div>Vicen</div><div><br></div><div><br></div><div>El jue, 28-
    10-2021 a las 09:33 +0200, Narcis Garcia escribió:</div><blockquote type="cite" style="margin:0 0 0 .8ex; border-left:2px #729fcf solid;padding-left:1ex"><div>Bon dia,<br></div><div><br></div><div>Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de
    packagekit, un <br></div><div>programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema de <br></div><div>paquets, en el cas de Debian, APT.<br></div><div>PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant actualitza <br></div><div>
    el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar que <br></div><div>hi ha actualitzacions disponibles.<br></div><div><br></div><div>El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia veig <br></div><div>l'avís en pantalla
    de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que ho <br></div><div>fes només cada quinze dies o un mes.<br></div><div>He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura la <br></div><div>freqüència amb la qual packagekitd es
    refresca els repositoris?<br></div><div><br></div><div>Gràcies.<br></div><div><br></div></blockquote><div><br></div><div><span></span></div></body></html>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Narcis Garcia@21:1/5 to All on Sun Oct 31 11:40:01 2021
    Bon dia,

    Jo trobo opcions d'aquesta mena amb l'aplicació «Software & Updates» (software-properties-gtk) on tinc aquestes opcions seleccionades a la
    seva solapa «Updates»:
    Automatically check for updates: Never

    No trobo on es desen aquests valors.

    Si faig servir el camí que em dius dels paràmetres del Gnome, vaig a
    parar al catàleg de «Programari» (gnome-software) el qual té un botó de menú amb l'opció «Preferències d'actualització»
    Allà només tinc seleccionable «Actualitzacións automàtiques» [Sí/No] i «Notificacions de les act.autom.» [Sí/No]

    Tampoc no trobo on es desen els canvis d'aquest quadre.
    Ni em fa efecte.


    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
    should fix this against automated addresses collectors.
    El 29/10/21 a les 18:00, Vicen Rodriguez ha escrit:
    Bon dia, Narcís:

    Crec que l'opció que cerques és a les preferències:

    https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png <https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png>

    Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze dies.

    En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome, 'Quant
    a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior dreta"
    Repositoris de programari -> Updates -> Automatically check for
    updates: Cada dos setmanes".

    Salut,

    Vicen


    El jue, 28-10-2021 a las 09:33 +0200, Narcis Garcia escribió:
    Bon dia,

    Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit, un
    programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema de
    paquets, en el cas de Debian, APT.
    PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant actualitza
    el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar que
    hi ha actualitzacions disponibles.

    El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia veig
    l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que ho
    fes només cada quinze dies o un mes.
    He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura la
    freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?

    Gràcies.



    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)
  • From Vicen Rodriguez@21:1/5 to All on Mon Nov 1 19:50:02 2021
    Hola de nou, Narcís:

    Les opcions que dius, jo les veig si vaig a:

    Configuració de Gmome, 'Quant a -> Actualitzacions de programari ->
    "Menú de la part superior dreta" -> Actualitzar preferències

    En comptes d'anar a:

    Configuració de Gmome, 'Quant a -> Actualitzacions de programari ->
    "Menú de la part superior dreta" -> Repositoris de programari

    Per altra banda, a mí la interfície gràfica que crec que cerques se
    m'obre també si pico el següent a un terminal:

    /usr/bin/python3 /usr/bin/software-properties-gtk

    Aleshores, vaig a 'Updates' i allà tinc les opcions.

    Respecte a on es desen els canvis d'aquest quadre: per al paràmetre que cerques, em sembla que és a '/etc/apt/apt.conf.d/20auto-upgrades', i la
    línia en concret és la següent:

    APT::Periodic::Update-Package-Lists "14";

    Això indicaría que es faci la comprovació cada 14 dies. SI el valor és
    "1", la comprovació es farà cada dia.

    Salut,

    Vicen



    El dom, 31-10-2021 a las 11:33 +0100, Narcis Garcia escribió:
    Bon dia,

    Jo trobo opcions d'aquesta mena amb l'aplicació «Software & Updates» (software-properties-gtk) on tinc aquestes opcions seleccionades a la
    seva solapa «Updates»:
    Automatically check for updates: Never

    No trobo on es desen aquests valors.

    Si faig servir el camí que em dius dels paràmetres del Gnome, vaig a
    parar al catàleg de «Programari» (gnome-software) el qual té un botó
    de
    menú amb l'opció «Preferències d'actualització»
    Allà només tinc seleccionable «Actualitzacións automàtiques» [Sí/No]
    i
    «Notificacions de les act.autom.» [Sí/No]

    Tampoc no trobo on es desen els canvis d'aquest quadre.
    Ni em fa efecte.


    Narcis Garcia

    __________
    I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
    masked enough at this mail public archive. Public archive
    administrator
    should fix this against automated addresses collectors.
    El 29/10/21 a les 18:00, Vicen Rodriguez ha escrit:
    Bon dia, Narcís:

    Crec que l'opció que cerques és a les preferències:

    https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png  <https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png>

    Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze
    dies.

    En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome,
    'Quant
    a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior
    dreta"
    Repositoris de programari -> Updates -> Automatically check for
    updates: Cada dos setmanes".

    Salut,

    Vicen


    El jue, 28-10-2021 a las 09:33 +0200, Narcis Garcia escribió:
    Bon dia,

    Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit,
    un
    programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el
    sistema de
    paquets, en el cas de Debian, APT.
    PackageKit habilita un servei permanent que de tant en tant
    actualitza
    el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori
    avisar que
    hi ha actualitzacions disponibles.

    El cas és que això pasa massa sovint per a mi: Quasi cada dia
    veig
    l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria
    que ho
    fes només cada quinze dies o un mes.
    He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es
    reconfigura la
    freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?

    Gràcies.





    <html><head></head><body><div>Hola de nou, Narcís:</div><div><br></div><div>Les opcions que dius, jo les veig si vaig a:</div><div><br></div><div>Configuració de Gmome, 'Quant a -&gt; Actualitzacions de programari -&gt; "Menú de la part superior dreta"
    -&gt; Actualitzar preferències</div><div><br></div><div>En comptes d'anar a:</div><div><br></div><div>Configuració de Gmome, 'Quant a -&gt; Actualitzacions de programari -&gt; "Menú de la part superior dreta" -&gt; Repositoris de programari </div><
    <br></div><div>Per altra banda, a mí la interfície gràfica que crec que cerques se m'obre també si pico el següent a un terminal:</div><div><br></div><div>/usr/bin/python3 /usr/bin/software-properties-gtk</div><div><br></div><div>Aleshores, vaig
    a 'Updates' i allà tinc les opcions.</div><div><br></div><div>Respecte a on es desen els canvis d'aquest quadre: per al paràmetre que cerques, em sembla que és a '/etc/apt/apt.conf.d/20auto-upgrades', i la línia en concret és la següent:</div><div><
    </div><div>APT::Periodic::Update-Package-Lists "14";</div><div><br></div><div>Això indicaría que es faci la comprovació cada 14 dies. SI el valor és "1", la comprovació es farà cada dia.</div><div><br></div><div>Salut,</div><div><br></div><div>
    Vicen</div><div><br></div><div><br></div><div><br></div><div>El dom, 31-10-2021 a las 11:33 +0100, Narcis Garcia escribió:</div><blockquote type="cite" style="margin:0 0 0 .8ex; border-left:2px #729fcf solid;padding-left:1ex"><div>Bon dia,<br></div><div>
    <br></div><div>Jo trobo opcions d'aquesta mena amb l'aplicació «Software &amp; Updates» <br></div><div>(software-properties-gtk) on tinc aquestes opcions seleccionades a la <br></div><div>seva solapa «Updates»:<br></div><div>Automatically check for
    updates: Never<br></div><div><br></div><div>No trobo on es desen aquests valors.<br></div><div><br></div><div>Si faig servir el camí que em dius dels paràmetres del Gnome, vaig a <br></div><div>parar al catàleg de «Programari» (gnome-software) el
    qual té un botó de <br></div><div>menú amb l'opció «Preferències d'actualització»<br></div><div>Allà només tinc seleccionable «Actualitzacións automàtiques» [Sí/No] i <br></div><div>«Notificacions de les act.autom.» [Sí/No]<br></div><
    <br></div><div>Tampoc no trobo on es desen els canvis d'aquest quadre.<br></div><div>Ni em fa efecte.<br></div><div><br></div><div><br></div><div>Narcis Garcia<br></div><div><br></div><div>__________<br></div><div>I'm using this dedicated address
    because personal addresses aren't <br></div><div>masked enough at this mail public archive. Public archive administrator <br></div><div>should fix this against automated addresses collectors.<br></div><div>El 29/10/21 a les 18:00, Vicen Rodriguez ha
    escrit:<br></div><blockquote type="cite" style="margin:0 0 0 .8ex; border-left:2px #729fcf solid;padding-left:1ex"><div>Bon dia, Narcís:<br></div><div><br></div><div>Crec que l'opció que cerques és a les preferències:<br></div><div><br></div><div><a
    href="https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png">https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png</a>&nbsp;<br></div><div>&lt;<a href="https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png">https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.
    png</a>&gt;<br></div><div><br></div><div>Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze dies.<br></div><div><br></div><div>En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome, 'Quant <br></div><div>a -&gt; Actualitzacions
    de programari -&gt; "Menú de la part superior dreta" <br></div><div>-&gt; Repositoris de programari -&gt; Updates -&gt; Automatically check for <br></div><div>updates: Cada dos setmanes".<br></div><div><br></div><div>Salut,<br></div><div><br></div><div>
    Vicen<br></div><div><br></div><div><br></div><div>El jue, 28-10-2021 a las 09:33 +0200, Narcis Garcia escribió:<br></div><blockquote type="cite" style="margin:0 0 0 .8ex; border-left:2px #729fcf solid;padding-left:1ex"><div>Bon dia,<br></div><div><br></
    <div>Tinc instal·lat el gnome-software , el qual depen de packagekit, un<br></div><div>programari intermediari entre les eines comunes d'usuari i el sistema de<br></div><div>paquets, en el cas de Debian, APT.<br></div><div>PackageKit habilita un
    servei permanent que de tant en tant actualitza<br></div><div>el catàleg de programari, i permet a les eines d'escriptori avisar que<br></div><div>hi ha actualitzacions disponibles.<br></div><div><br></div><div>El cas és que això pasa massa sovint per
    a mi: Quasi cada dia veig<br></div><div>l'avís en pantalla de nous paquets actualitzables, i m'agradaria que ho<br></div><div>fes només cada quinze dies o un mes.<br></div><div>He cercat i no he trobat res aplicable: Algú sap com es reconfigura la<br><
    /div><div>freqüència amb la qual packagekitd es refresca els repositoris?<br></div><div><br></div><div>Gràcies.<br></div><div><br></div></blockquote><div><br></div></blockquote><div><br></div></blockquote><div><br></div><div><span></span></div></body><
    /html>

    --- SoupGate-Win32 v1.05
    * Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)