Tjena, tror ni att vi kommer ha något Debian relaterat på foss-north Online #2 i 1-2:a November ?
Vi hade ett Bug Squashing Party / Hackaton tidigare i år i Mars/April, tror
ni någon orkar hålla i något nu? Eller väntar vi tills saker blir fysiska igen nästa år om Coronaviruset försvinner ?
On Sun, Mar 29, 2020 at 8:49 PM Luna Jernberg <
droidbittin@gmail.com> wrote:
Översatte 1401 meningar till svenska mest dokumentation och även 2 paket 1 för Ubuntu och 1 för Debian
Tack för att jag fick vara med på min första BSP, även fast jag mest fixade med översättning och Lokalisering på distans och egentligen inte hjälpte till att fixa buggar, då jag inte kodar så mycket, får försöka vara
med på riktigt på plats nästa gång :)
foss-north kör föreläsningar online från 09:00 på Youtube: https://foss-north.se/2020/schedule.html#march30 förhoppningsvis dyker
jag upp på riktigt där i November, så vi kanske ses då
On Fri, Mar 27, 2020 at 5:45 PM Luna Jernberg <droidbittin@gmail.com>
wrote:
Tjena!
Något särskilt ni vill ha hjälp med?
Tänkte närvara på distans
<div dir="ltr">Tjena, tror ni att vi kommer ha något Debian relaterat på foss-north Online #2 i 1-2:a November ? <br>Vi hade ett Bug Squashing Party / Hackaton tidigare i år i Mars/April, tror ni någon orkar hålla i något nu? Eller väntar vi tills
saker blir fysiska igen nästa år om Coronaviruset försvinner ?</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Sun, Mar 29, 2020 at 8:49 PM Luna Jernberg <<a href="mailto:
droidbittin@gmail.com">
droidbittin@gmail.com</a>>
wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div dir="ltr">Översatte 1401 meningar till svenska mest dokumentation och även 2 paket 1 för
Ubuntu och 1 för Debian <br></div><div>Tack för att jag fick vara med på min första BSP, även fast jag mest fixade med översättning och <span>Lokalisering på distans och egentligen inte hjälpte till att fixa buggar, då jag inte kodar så mycket,
får försöka vara med på riktigt på plats nästa gång :) <br><br></span></div><div><span>foss-north kör föreläsningar online från 09:00 på Youtube: <a href="
https://foss-north.se/2020/schedule.html#march30" target="_blank">
https://foss-north.
se/2020/schedule.html#march30</a> förhoppningsvis dyker jag upp på riktigt där i November, så vi kanske ses då <br></span></div><div dir="ltr"><span style="color:rgb(220,221,222);font-family:Whitney,"Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-
serif;font-size:16px;font-style:normal;font-variant-ligatures:normal;font-variant-caps:normal;font-weight:400;letter-spacing:normal;text-align:start;text-indent:0px;text-transform:none;white-space:break-spaces;word-spacing:0px;background-color:rgba(4,4,5,
0.07);text-decoration-style:initial;text-decoration-color:initial;display:inline;float:none"></span></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Fri, Mar 27, 2020 at 5:45 PM Luna Jernberg <<a href="mailto:droidbittin@gmail.
com" target="_blank">
droidbittin@gmail.com</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Tjena!</div><div><br></div><div>Något sä
rskilt ni vill ha hjälp med?</div><div>Tänkte närvara på distans <br></div></div>
</blockquote></div></div>
</blockquote></div>
--- SoupGate-Win32 v1.05
* Origin: fsxNet Usenet Gateway (21:1/5)